21 Ekim 2018 Pazar

TechnicalFaul takipçileri yine kazandı

Dün "kazandık" haberini yaptığımızda bir süredir sizlerle kupon paylaşmadığımızı ve yeni sezonla birlikte tekrar kupon paylaşımına geri döndüğümüzü yazmıştık. Bu haftasonu bir döndük pir döndük İDDAA'ya. 3 günde 6 kupon paylaştık; bunlardan 4 tanesi tuttu. Bu haftasonunun kazananları Technical Faul takipçileri oldu. Kazanan 4 kuponumuzu değerlendiren takipçilerimiz toplam 37 oranlı kazanç yakalama şansını yakaladı. İşte kazanan kuponlarımız. Değerlendiren takipçilerimizi tebrik ederiz. Technical Faul'ü takip etmeye devam edin.

İDDAA kazanan kupon

İDDAA kazanan kupon

İDDAA kazanan kupon

(Bu üç kupon dışında kazanan diğer kuponumuzu da dün bu linkte paylaşmıştık. )

8 yorum:

  1. Bizi takip edin pişman olmazsınız. Yarın maç azlığı nedeniyle ara veriyoruz. Salı günü Avrupa Kupası maçlarıyla sağ kolonda kupon paylaşımına devam edeceğiz.

    YanıtlaSil
  2. valla bu kupona oynadım ama gelmez diye takip etmemiştim sonra bilyonere bir girdim bakiyeyi görünce şook oldum teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bilyoner üzerinde isminizi aradım ancak bulamadım. Tam olarak adınız nedir. Gelen maçların oranları baya sağlam elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hariden helal olsun tutmuş kupon ama ben basketbol oynamıyorum hiç ya iddaa'da. Aslında iddaa'ya basketbol ilk girdiğince oynamıştım. O zamanlar handikapı falan da bilmediğim için şlak diye kaybetmiştim. Tebrikler bu arada.

    YanıtlaSil
  5. şu iddaa işini bir türlü çözemedim gitti,
    nasıl oynanır nerede oynanır hiç bir fikrim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda bilmeyen kişi gerçekten zorlanabilir. Çünkü çok fazla terim içeriyor. Ben terimleri öğrendiğim halde oynamayı bıraktım. 1 kazanıyorsan 2 kaybediyorsun çok riskli

      Sil
  6. Çok iyiymiş bravo gerçekten. Technical faul paylaştığı kuponlar çok iyi teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  7. valla dün fb gs maçında iddia oynamak gibi bir hataya düştüm. futbolda oynamaycaksın basketbol her zaman için daha güvenli.

    YanıtlaSil