29 Kasım 2018 Perşembe

Cedi Osman'dan double-double

NBA'deki milli yıldızımız Cedi Osman bu sabaha karşı takımı Cleveland Cavaliers'ın Oklahoma City Thunder deplasmanında 83-100'lük bir yenilgi almasına rağmen, maçtaki performansıyla takımın dikkat çeken isimlerinden biri oldu. Karşılaşmaya etkili başlayıp özellikle Sexton'un dengesiz hücumlarla Cavs'ın ivmesini yavaşlatmasına kadar geçen 1.5 çeyreklik sürede kaydettiği yüzdeli hücumlarla maçın ilk yarısını 14 sayı - 5 ribaunt - 3 asistle tamamlayan Cedi, Cavaliers'ın dağıldığı ikinci devrede skor üretimi kaydedemese de karşılaşmayı 14 sayı - 10 ribaunt - 6 asistle tamamlayarak double-double yaptı.

Cedi Osman Cleveland Cavaliers - Oklahoma City Thunder

Cleveland Cavaliers'ın hücum ritminin bozulduğu ikinci yarıda denediği 7 şutu da kaçırarak karşılaşmayı 6/14 saha içi, 2/6 üç sayı isabetiyle tamamlayan Cedi Osman böylece bu sezonki performansını 11.6 sayı, 5.3 ribaunt, 2.7 asiste yükseltirken, Cleveland Cavaliers da 20. maçında 16. yenilgisini alarak yine hayal kırıklığı yaratmaya devam etti. 

2 yorum:

  1. Cedi Osman takımın enerjisini yükselten bir oyuncu ama hücumdaki istikrar problemi bir adım ileri gitmeine engel oluyor. Biraz daha istikrarlı oynamalı.

    YanıtlaSil
  2. cedi osmanın LEBron ile antremanları izlemiştim. antrenman sonrasında LeBron Cedi ile ilgili oldukça güzel yorumlar yapmıştı. Bence Cedi gibi oyuncuların kendilerine değer verilen yerlerde daha başarılı olacaklarına inanıyorum. ben de eskiden beri basketbol oynuyorum ve takip ediyorum. Keşke basketbol oyununa daha fazla kaynak ayrılsa ve başarılı gençlerimizin önü açılsa.

    YanıtlaSil