30 Haziran 2018 Cumartesi

FIBA European Championship for Small Countries 2018 y.final Malta - Cebelitarık

Yoksa siz ekranlarınız başında FIFA Dünya Kupası Uruguay - Portekiz maçını mı izliyorsunuz? Ne kadar sıkıcı :)) Buyrun sizlere güzel bir alternatif. FIBA European Championship for Small Countries 2018 yarı finali başlıyor. Takımlar Malta ve Cebelitarık. Avrupa'nın iki güzide basketbol ülkesi. Sıkıcı futbol yerine zevkle izlenecek bir basketbol maçı. Kazanan finalde. İyi seyirler... (Yok yok delirmedim aklım yerinde hala, siz Uruguay maçını izlemeye devam edin) 

2 yorum:

  1. Bu kupayı bilmiyordum. Sitenize canlı yayını koymanız çok iyi olmuş. Malta ezici üstünlükle 102-57 kazandı

    YanıtlaSil
  2. FIBA European Championship for Small Countries maçını dün izlemek için alarm kurmuştum fakat ne yazık ki uykuya yenik düşüp izleyemedim dün sitenize de ziyaret gerçekleştiremediğimden bu güzel canlı yayını göremedim ama tekrarını şimdi sıkılmadan siteniz ve youtube aracılığı ile izleyeceğim.

    YanıtlaSil