27 Haziran 2018 Çarşamba

Basketbol Gençler Ligi'nde 2018-2019 takımları ve statü belli oldu

Basketbol Gençler Ligi 2018-2019 statü

Türkiye Basketbol Federasyonu'nun yaptığı açıklamaya göre bu sezon ilk kez düzenlenen Basketbol Gençler Ligi'nde 2018-2019 sezonunun statüstü ve katılacak takımlar belli oldu. Buna göre Basketbol Süper Ligi'nde 16 takım yanında Gelişim Koleji (İzmir), Selçuklu Belediyesi (Konya), Tarsus Amerikan Koleji ( Mersin) ve TED Ankara Koleji (Ankara)'nin katılımıyla 20 takımla oynanacak lig, aynı bu sezon olduğu gibi 10'ar takımlı 2 grup halinde oynanacak normal sezon maçlarıyla başlayıp, gruplarında ilk 6 sırayı alan takımların final grubuna yükselmesiyle devam edecek.


Basketbol Süper Ligi'ne katılacak 20 takım şu şekilde oluştu:

Anadolu Efes
Afyon Belediyesi
Banvit
Beşiktaş Sompo Japan
Demir İnşaat Büyükçekmece
Darüşşafaka Doğuş
Eskişehir Basket
Fenerbahçe Doğuş
Galatasaray
Gaziantep Basketbol
Gelişim Koleji
İstanbul BBSK 
Pınar Karşıyaka
Sakarya Büyükşehir Basketbol
Selçuklu Belediyesi
Tarsus Amerikan Koleji
TED Ankara Koleji
Tofaş
Trabzonspor
Türk Telekom

5 yorum:

  1. 2018-2019 takımlarına başarılar diliyorum her zaman için en iyi olan kazansın diyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok iyiy yapılmış hatta geç bile kalınmış. Futbolda her yaşa ait ligler varken basketbolda da bu sayıyı arttırmak lazım

    YanıtlaSil
  3. 1-2 hafta sonra açıklanacak sanıyordum şimdi görünce büyük bir şok yaşadım.

    YanıtlaSil
  4. Abdurrahman Kısa28 Haziran 2018 19:23

    Ligin bu sezon olduğu gibi yine aynı şekilde 2 grup şeklinde oynanması güzel olmuş bu sezonda geçen sezon olduğu gibi Basketbol Gençler Ligi'nde 2018-2019 takımları arasında desteklediğim takım Tofaş.

    YanıtlaSil
  5. İsmail Hakkı30 Haziran 2018 12:19

    Bandırmalı olarak bu sezon tekrar Banvit sporun yanında olucam. Geçen sezon grup şeklinde oynaması çok hoşuma gitmişti. Heyecanı arttırdığını düşünüyorum. Tekrar 2 li grup olduğunu görünce sevindim.

    YanıtlaSil