21 Ocak 2018 Pazar

Uçtu uçtu Onuralp Bitim uçtu

BSL All Star 2018'da All-Star maçı öncesi son etkinlik olan Tahincioğlu Smaç Yarışması çekişmeli bir mücadeleye sahne oldu. Banvit'ten Adonis Thomas, Muratbey Uşak'tan Richard Solomon, Trabzonspor'dan Christopher Obekpa, Beşiktaş Sompo Japan'den Josh Adams, Yeşilgiresun Belediye'den Erkan Yılmaz ve Anadolu Efes'ten Onuralp Bitim'in katıldığı yarışmada, Josh Adams ve Onuralp Bitim arasındaki finali 100 tam puan ile tamamlayan Onuralp Bitim smaç yarışması şampiyonluğunu elde etti. Onuralp ayrıca Furkan Korkmaz ve Tyler Honeycutt'tan sonra şmaç şampiyonluğunu 3. kez Anadolu Efes'e getirmiş oldu.

BSL All-Star 2018 Onuralp Bitim

Yarışmanın ilk turunda Thomas 74, Obekpa 81, Erkan 81 ve Solomon 89 puan elde ederken, Solomon'la aynı puanı alıp tie-break sonucu onu geçen Josh Adams ve ikinci smacındaki 360'ından gelen 50 tam puanın etkisiyle 91 puan alan Onuralp Bitim finale yükseldiler. Final turunda Adams ilk smacında istediği hareketi yapamayarak (ki yapsa 50 civarı bir puan gelecekti) 36 puan alabilirken, Onuralp ise Yiğitcan Saybir'in üzerinden bastığı smaçla 50 tam puanı elde etti. Adams ikinci smacında da benzer bir sonla 37 puan alırken, Onuralp ikinci denemesinde engel üzerinden denediği 360 derece smacıyla bir kez daha 50 tam puan alarak toplamda 100 puanla Tahincioğlu Smaç Yarışması şampiyonluğunu elde etti. 

Fotoğraf için Trendbasket ekibine teşekkürler.

12 yorum:

  1. Onuralp Bitim bu maçta harikaydı genel olarak güzel oynayan oyuncudur zaten

    YanıtlaSil
  2. anadolu efes adına gurur verici bir tablo. yeni bir yetenek ortaya cıkmıs oldu ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet anadolu efes boyle bir oyuncuya sahip olduğu için cok sanslı diyebilirim. umarım daha cok geliştirir kendini

      Sil
  3. All Star yıldız oyuncuların katımları ile birlikte tam anlamıyla bir şölene dönüştü maç.

    YanıtlaSil
  4. onuralpten böyle bir perfonmans beklemiyordum açıkcası beni oldukça şaşırttı diyebilirim

    YanıtlaSil
  5. böyle bir enerji daha önce görmemeiştim helal olsun onuralpe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kondisyon konusunda epey kendini geliştirmiş. rakiplerine oranla cok ileri seviyede gordum

      Sil
  6. Onuralp Bitim çok iyi oyuncu aynı zamanda güzel bir show sergiledi büyüleci oldu

    YanıtlaSil
  7. inanılmaz bir oyuncu çok yetenekli

    YanıtlaSil
  8. İki kişinin üstünden uçtu diyebiliriz, bende NTV Spor'dan izlemiştim.

    YanıtlaSil
  9. onuralpten ziyade bir türk oyuncunun bu denli başarılar göstermesi gerçekten insanın gögsünü kabartıyor..

    YanıtlaSil
  10. ben şahsen oyuncluğunu beğenirim çok iyi oynadığına kanaat getirdim zaten

    YanıtlaSil