28 Ekim 2011 Cuma

2.Hafta MVP’si Nancy’den

Turkish Airlines Euroleague’de tamamlanan ikinci hafta karşılaşmaları sonrası haftanın MVP’si Nancy’nin yıldızı Nicola Batum oldu. Nancy’nin Bizkaia Bilbao Basket’i 87-73 yendiği karşılaşmada 26 sayı, 7 ribaund, 8 asist, 2 top çalma istatistikleri ile oynayan Nicola Batum, aynı zamanda Nancy’nin son 3 dakikada yakaladığı 15-0’lık seride de 11 sayı kaydederek galibiyetin mimarı oldu. Bu istatistiklerle triple-double’ın da eşiğinden dönen Fransız yıldız 36 rating puanı ile Turkish Airlines Euroleague’de haftanın oyuncusu olmaya hak kazandı.
Nicola Batum’un 36 puan ile zirvede yer aldığı 2. haftada ikinciliği Olimpiakos forveti Georgios Printezis ve KK Zagreb’in eski Fenerbahçeli pivotu Sean May paylaştı. Printezis bu hafta temsilcimiz Fenerbahçe Ülker karşısında 21 sayı, 7 ribaund, 1 blok ile yıldızlaşıp takımını galibiyete taşırken, Sean May de takımının Panathinaikos’a kaybettiği karşılaşmada 23 sayı, 9 ribaund ile ayakta kalan tek Zagreb oyunucusu oldu.

2 yorum:

  1. Batum ne kadar iyi oynarsa Nancy de o kadar iyi oynayacaktır demiştim öyle olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Nancy bu hafta İstanbulda Fenerbahçe ile oynayacak. Feneri zor bir maç bekliyor

    YanıtlaSil